søndag 29. april 2012

Vurdering av nettstad

I leksjonen om design får ein nyttig informasjon om ulike moment ei nettside kan innehalde. Desse momenta kan ein også ta i bruk for å kunne vurdere nettstadar og det er det eg kjem til å gjere i dette innlegget. Eg har valt å ta føre meg nettstaden NRK super som er ei nettside for barn. Her vil eg sjå på moment som tittel, nøkkelord, kontrast og fargar.


Tittelen NRK Super.no er lett å finne fram til. Den har nettadressa nrksuper.no og er meiningsbærande i den forstand at den heiter det same på nettet som på tv kanalane. Nøkkelorda er plasserte oppe og er lettleslege og oversiktelige. Dei er delt inn i seks hovudkategoriar og er plasserte i frå venstre mot høgre. Under denne rada har ein også plassert ti nøkkelord til som eg oppfattar som litt mindre viktige. Det er også blitt tatt i bruk konktrastfargar som til dømes svart skrift mot kvit bakgrunn eller lyse - blå bakgrunn med fargerike nøkkelord. Stor skrift mot liten er også å finne, noko som gjer det lett å merke seg overskriftene. Nøkkelorda har også ulike fargebokser som kan vere med på forsterke identiteten til det aktuelle emnet. Det fungerar også godt til å skille mellom dei ulike emna. Nettstaden er også barnevenneleg med tanke på at det er blitt tatt i bruk ein del fargar og bilete av figurar.



1 kommentar:

  1. Du trekker frem fire moment som er viktige i forhold til aldersgruppen siden er beregnet for. Det er enda viktigere for barn enn det er for voksne med bruk av kontrast og tydelig meny, og i tillegg synes jeg denne nettsiden er god i den forstand at det er lett å finne frem. De har også små bokser som popper opp med tilleggsinformasjon der det eventuelt skal være nødvendig, slik som blant annet i listen over ulike spill.

    Det negative momentet jeg har erfart ved denne siden, er at enkelte ting kan være litt vanskeligere å finne - i forhold til kategorien "radio". Det er ikke åpenbart hvor man finner listen over tigjengelige podcaster, og den forsiden kan se ut som bare en samling av nyheter ved første blikk.

    SvarSlett