fredag 13. april 2012

Mindomo som kognitiv støtte

Mindomo - Tankeverktøy
Denne linken viser til tankeverktøyet laga i Mindomo. Det er eit nettbassert program som ein kan bruke til å blant anna systimatisere tankar. Når ein utformar det elektroniske tankekartet kan ein bli aktiv konstruktør av sin eigen viten. Det kan støtte oss i tenkearbeidet og vere med på å sjå samanhengar (Mindomo,u.å). Denne linken er eit døme på korleis eg har nytta det då eg laga halvårsplan i naturfag.

Korleis kan dette verktøyet fungere som eit støttande stillas i ein undervisningsprosess?

Tankeverktøyet er effektivt når ein skal ta notatar, idemyldre eller utvikle idear saman med elevane. Det kan også vere med på å tilpasse opplæringa i undervisninga. Læraren kan saman med elevane bygge vidare på eit emne eller betre elevane sitt ordforråd. Læraren fungerar som eit støttande stillas når elevane får sjå det digitale tankeverktøyet på smartboard, tavla ol. og når ein saman med elevane hjelp dei  å bygge vidare på det dei allereie kan frå før. Samstundes så meiner eg at tankeverktøyet kan støtte oppunder elevane sine ulike læringsstilar. Visuelt, når dei ser det oversiktlige tankeverktøyet, og verbalt i forhold til at det blir omdiskutert (Kunnskapsløftet, 2008).

 Tankeverktøyet gir altså betre moglegheiter i undervisninga. Elevane har det tilgjengeleg på nett, dei kan dele det med kvarandre og arbeide vidare med det.

___________________________________________________

Kunnskapsløftet (2008): Kunnskapsløftet - fag og læreplaner i grunnskolen. Pedlex norsk skoleinformasjon, Olso.

Mindomo (u.å) Brainstorming with mindmaps. Henta 20.02.2012 frå http://www.mindomo.com/






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar