Tilpassa opplæring handlar om at kvar einskild elev skal få undervisninga tilpassast ut i frå sine føresetnadar og evner. Det er element som psykisk - og fysisk utvikling, interesse, sosial bakgrunn og kulturell samhald ein som lærar skal ta omsyn til (imsen, 2006). Det er eit vidt omgrep, det gjeld all undervisning. Det betyr at både ordinær undervisning og spesialundervisning er ei form for tilpassa opplæring. Ordinærundervisninga gjeld for alle elevar, medan spesialundervisninga gjeld for elevar som har fått sakkyndig vudering og ekstra ressursar vil då bli lagt inn i undervisningsøktene.
Bruk av digitale hjelpemiddel kan då vere med på å redusere bruken av paragrag 5.1. Undervisninga blir meir variert, elevane får sansane sine stimulert, elevgruppa kan bli meir samla når ein til dømes jobbar med nettpbaserte program som google dokumenter, digitale tankeverktøy, blogging, og wiki.
____________________________________________________
Imsen. G (2006) Lærerens verden - innføring i generell didaktikk. Oslo, universitetsforlaget AS
Lovdata (u.å): Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa. Henta 04.03.2012 frå http://www.lovdata.no/all/nl-19980717-061.html
Repstad, K & I.M. Tallaksen (2006): Variert undervisning – meir læring. Lærerens metodebok. Fagbokforlaget
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar